wasup?

wasup? för det första vill jag  bara berätta en sak. ni hatare som är anonyma och skriver, varför? ett. det är onödigt, två, min pappa jobbar med IT och dom  har en såndär ip adress sak, visst du kan söka vart du vill men du kommer inte få ett namn på internet, men det får min pappa. okej?
igår bloggade jag inte väl? okej, jag åkte och shoppade ensam efter skolan, sen tog jag bussen till fhov. tittade på damernas träning, fast inte sallen, utan U20 tror jag det var eller U18. sen köpte jag kebab, tittade på dam, sallen, matchen med niels och viktor. förlust. men det var en bra förlust,  för vi förlorade med 7 p, och dom som spelade, alltså eskilstuna, dom spelar i ligan. vi skulle åka till föreningen för o titta på grekland-israel (fotboll) och då tvingade alla mig åka med jeff, alltså horowitz, men jag ville inte för vi hade bråkat förut osv. men jag slapp, jag, pappa, niels och viktor åkte med mannos istället. vi åkte dit, jag och jeff blev vänner efter tre månader och ja, israel förlorade, horowitz blev ledsen och stack.
men det var kul igår, poker med dimitris, mannos och viktor. fast ja spelade ju inte. vi köpte coca cola cherry och vanilj när vi gick till kvarnen, smakade skit! men dimme drack upp cherryn. jag åt lite, pluggade, och åkte hem.
idag så gick allt snett, vi hämtade viktor, åkte till skolan och dom hade ju basket första timmen. jon ville reda ut allting med ike, men han lurade mig så alla började bråka med mig, så jag åkte hem. daniela är på min sida!!!! skön bre
gick till mormor och morfar, sov, mamma hämta oss, vi åkte till stan, vi satt där andra sidan bron jao. mittemot salt som var santorini som jag fyihelvette saknar just nu <3<3 meze <3<3<3<3<3<3 okej, skjutsade hem mormor ohc morfar sen gick jag och mamma till coop forum. vi köpte sakerrrrrrr och åkte hem! pappa köpte sushi och nu sitter jag här :)
grattis till marko som fick sin dotter i tisdags :)
holla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0