wasup

wasup? idag kom magda hit och vi var ute på altanen och spelade basket, filmade och tog kort på oss själva och grillade kyckling med mamma och pappa. eftersom jag skulle på fest idag med pappa så fixade magda mitt hår, så fint! vi plattade det och allt, men nu är det lockigt. tack magda <3 jag fixade mitt smink, det blev bronze ögon med eyeliner och mascara förstås :) leggings, mocca boots, skinnjacka och leopard linne. vi skjutsade hem magda och åkte till föreningen för fest. skit kefft, nästan ingen var där. jag satt med ioannis och jannis, sen kom dimitris och vasso. jag satt med vasso, sen lagade hennes pappa mat och den åt jag upp på fem minuter. eller tio, skitsamma men fett gott iallafall.
vasso va skit peppad för o va dj sen haha festen sög. pappa dansade fett mycket asså, och killarnas dans var så rolig ja trodde ja skulle pissa på mig! sen kom efi, och typ en halvtimme efter stack hon och vasso. sen stack nästan alla så ja o herrarna va kvar jao. dom börja prata om snus, snö och hus i iran. vi ringde efter taxi med namnet vassilis som e pappas grekiska namn nu för tiden. kom hem för en timme en halvtimme sen. nu ska jag sova för imorgon har jag träning med ett nytt lag som jag ska börja i, vet inte hur det kommer bli. jag ska iallafall spela med årsta men jag orkar verkligen inte spela i lag, så mycket som jag älskar sporten, vill jag inte. jag vill sluta, men det går inte.
holla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0