wasup

wasup? igår var ingen hemma hos mig, så magda kom hit och vi satte upp en ny basketkorg, med TEJP. hmm.. vi gjorde så mycket mer, lagade hamburgare, kebab, pommfritt, dödade varandra, spelade basket och åkte till matchen. sämsta matchen, vi vann med 19 men asså keff. det var ingen spänning i matchen! mcdonalds sen hem. ASSÅ magda nöp mig i halsen så jag fick såhär ont, jag har fortfarande ont när jag rör.
idag tog jag bussen till mormor och morfar, åt bacon och ägg, sen träffade jag zandra och vi åt på mcdonalds. sen gick vi hem till henne, ASSÅ saga fett gullig. zandra torkade hennes dräggel på min tröja. assåååå. sen blev hon helt hyper när vi gick ut. hon e läskig asså :P vi gick till mcdonalds igen, sen hämtade mamma oss och vi åkte till gbyc. vi är sminkberoende, vi vet. JAG ÄR IALLAFALL. hittade fina saker o köpa :) pappa vann 1005 kr, och räddade en bebis iförregår. tack hej leverpastej
jag har namnsdag idag tack för ni bryr er!
holla

Kommentarer
Postat av: :)

Grattis på namnsdagen älskning :)

2009-04-08 @ 22:09:04
Postat av: hanna

grattis gumman

2009-04-09 @ 08:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0