wasup

wasup? im back home. frankfurt var så kuuuuuuuul :) fc energie cottbus bodde på vårat hotell och alla tittade på mig. jag kände mig het jao bryshan. tomislav piplica, alltså målvakten som glodde på mig också, är den sämsta målvakten. ja okej 39 år men sök på youtube så ser ni vad han håller på med.
det var iallafall skiiitgott med KFC som jag äntligen fick efter 3-4 år av längtan, starbucks också.
om ni undrar varför vi åkte dit till frankfurt så vare för att mamma skulle träffa hennes kompisar som hon inte hade träffat på 30 år. japp, 30 år. jag köpte inga kläder, bara smink HAHA. det var 10 kronor på allt nästan, men saken var att de va ingen billig affär sak, utan det var liksom dubbelt så större än åhlens, det var typ de kändaste blablabla, o där säljer man sånt billigt smink! åh herregud bryushan de va ´som heaven för mig. aja haha see u later fishuve, snart ja ska o pappa gå o se på nya basketkorgar
holla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0