wasup

wasup? tänkte bara säga en sak som är jobbigt.. when people picks on u just cause you're being urself.
jag ska vara ärlig.. jag gillar rock musik, men vissa rock låtar älskar jag. vad är det för fel med det? det betyder inte att jag inte älskar hiphopen, eller hur? själva skriver ni åh vilken fin text och så, då spelar det inte stor roll vilken musik genre det är man lyssnar på, då är det väl texten, eller? det trodde jag iallafall.
ja jag vet att jag var en tomboy förut, men vad är det för fel om jag nu verkligen älskar smink & kläder?
ibland försöker jag skippa mjukisbyxorna och tjocktröjan och ta på mig kläder jag gillar, helt plötsligt får jag kommentarer om att jag har klätt upp mig för skolan. och ja jag vet att jag är minst i klassen när det kommer till längd, ska jag vara ärlig är jag 158,5 cm och det är ingenting jag skäms över. jag vill såklart vara längre men jag skäms inte.
vissa kanske blir ledsna, men då kan du inte stå där och skratta för du är 10 cm längre.
om ni undrar varför jag är en idiot vän mot er, så vet ni varför, nu vet ni varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0