wasup

wasup?
Brukar du komma i tid: till?
Vad hade du i din mun senast: coca cola zero
När mår du bra: när jag får mat hahaha aså ja e stämplad tjockis
När blev du fotad senast: idag
Hur känner du dig nu: trött, HUNGRIG
Kan du laga mat: ja
Vad pluggar du: eh,..
Vad tycker du om fötter: hahaha nej abow
Är du smart: beror på!
Vad har du på dig: pyjamas och adidas tjocktröja
Är du aktiv i skolan: i vissa ämnen ja, james bond hos hans på fysiken, hoppar över bänkar du vet, mosar ella
Vad saknar du: magda hahaha
När och varför grät du senast: nyss, för jag fick kräm i ögat sen dog jag
Var det pinsamt att svara på det: haha nej? jag fick bara lite ont i ögat
Hade du en bra kväll igår: ja ahghahahaha
Din favoritdryck på morgonen: mjölk eller apelsinjuice
Vad ska du göra i sommar: det vet jag inte
Är du nöjd med ditt liv: japp :D
Vad vill du jobba som: s k å d e s p e l a r e
Har du tråkigt just nu: nej inte mkt
Vad gör livet värt att leva: musik och familjen
Vad i livet ångrar du: vadå ångrar? asså.. jag vet inte :S
Är du musikalisk: oja
Vad lyssnar du på för musik: nästan allt
Kategoriserar du dig själv i någon stil: i mode? vet inte, jag vill klä mig så fint som möjligt
Är du bortskämd: ibland
Är du trött: inte nu
Vad gör du imorgon: ingen aning, stan kanske?

Din första
Operation: har inte gjort
Första piercingen: öronen
Första bästa vän: magda
Första priset: PING PONG I SPANIEN :D
Första sporten du började på: tennis
Första husdjuret: hund
Första semestern: canada såklart
Första konserten: kommer inte ihåg
Första kärleken: magda <3<3<3 hahahahahha din fuling

Favoriter:
Filmer: komedi filmer, tröttnar aldrig på wild hogs
Tvprogram: abow finns många, the hills? eller ellen
Musik: t.i. men nu e ju han i fängelse så
Drink: coca cola zero
Kroppsdel (på kille): MAGEN ARMARNA ASSÅ ÖVERALLT ABOW FRÅGA INTE DE JA KOMMER KOLLAPSA
Sport: basket
Plagg: oj.. jeans leggings
Skola: uppsävja <3
Bok: halv femhundra lapp?

Just nu:
Äter du: inget
Dricker du: inget
Ska du: fortsätta lyssna på musik, sen hardys med viktor? jag vill nu!
Lyssnar du på: brucie :D
Väntar du på: viktor ska svara cp
Tittar du på: skärmen

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: haha asså? :p ögon kanske? nej båda ja vene
Kramar eller kyssar: eh asså ställ inte konstiga frågor, nu vet ja ginte!
Kortare eller längre: längre
Snygg mage eller snygga armar: snygg mage
Busig eller lydig: lydig, vadå busig, ska ja skicka vassilis på han eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0