wasup

wasup? magda ligger här på sängen och leker med min mobil. idag när jag åkte hem så fixade jag mig, fixade jag mitt hår och åkte till stan med magda som kom hem till mig. jag fixade henne också. vi gick och växlade 30 euro, sen stack vi till en piercings affär, magda skulle köpa en ny stav. jag köpte min efterlängtade tunika på gina tricot och köpte mina väldiiiiiigt älskade skor. för 249 kr. tunikan blev 149. har alltid velat ha tunikan men jag är osäker om den, vet inte vad den kommer passa med. när man tog på den så var det nästan som om man inte hade på sig något, asså man kände inget. skit luftigt! jag och magda gick hem, försökte ta ut hennes piercing, hon grät som en åsna för den sitter fast i köttet hahaha. eww.. hon e tjock den där magda <3 jalla ska nog se på seinfeld nu
holla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0