wasup?

wasup? idag var det skola, såklart. daniela hade riktig damp, slängde en bibel, förstörde gustavs osv. idag var hon inte snäll, sen säger hon att ja ska berätta saker för JAG och gustav avbröt henne när det va gustav som satt o peta på mitt hår, sen när jag väl ska säga det får hon damp och ger mig sin mördar blick. sånt e ba onödigt :P
mamma hämtade mig från skolan, vi hämtade gita och åkte till choklad affär hehehehehee, sen hem en snabbis och sen till sigtuna. efter sigtuna åkte vi till stockholm, där jag fick höra av magda att zandra hade piercat henne i överläppen. magda din lilla highwon. asså ja svär ja kommer dra ut den imorgon, för då kommer hon hit! :) hon ska sova över. jag sitter här just nu bara.. ska snart upp o titta på seinfeld sen ska jag sova. imorn blire säkert en dunder dag!!
yall take care
holla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0