You rock my world

INGEN, and thats NOBODY, kommer förstå ma love for katherine. ingen. jag lovar er. om michael gör er alla speechless, gör hans mamma mig speechless. alltså. nej det går inte att berätta hur jag känner för just denna kvinna. förstår ni vad jag menar med att hon är en riktig hjälte som ställer upp för alla? hon gör allt för att inte hennes barnbarn eller barn ska bli skadade eller sårade. hon gör allt. ni vet hur mycket jag älskar jackie jackson, eller hur? asså haha jezuz. jag skulle hellre vilja träffa henne än jackie. och mannen gud.. asså, jag sa till ella på basketen. om jag sätter denna ska jag få pussas med jackie jackson, okej? och jag hade missat alla andra om typ, jag kommer träffa alla i jackson familjen yadayadayada, sen träffar jag den när det handlar om jackie. TILL OCH MED GUD VILL SE OSS TILLSAMMANS, FATTAR NI NU? men nej. jag vill träffa hans mamma. hans underbara, vackra, älskade mamma. HON vill jag träffa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0