yo

heyhey! kom hem nyss, var ute med mormor och morfar plus borna & mamma. vi åt på resturang, mums. iallafall, klockan åtta köpte jag biljetterna & jag har redan tagit ut dom hihi. dom kom efter ett tag som ni kanske förstog.. jag är fett trött just nu & vet inte vad jag ska göra. sitta vid datorn antagligen, sen kanske ta en liten power nap eller något sånt. har inte mycket att skriva på min blogg.. imorgon är det skola för mig. juste jag fyller år, varför glömmer jag det hela tiden? & jag längtar såååå mycket tills min blackberry kommer, jag har redan ett namn till den :) damita jo. jaaaaaaa! där döpte jag den. okej? danny döpte min förra mobil, men nu döper jag min egen mohaha. damita jo är janets mellan namn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0