update

hejhej!! jag sitter och äter mcdonalds glass. befinner mig i bildsalen just nu med mille, julia och marie som lät mig ha datorn. jag och julia gick till mormor och morfar och fick pengar eftersom att vi hade håltimme plus rast. alltså i 2 och en halv timme. vi gick till mcdonalds och åt tills vi svimma. pappa ringde och jag ska få autograf från PARKER, TURIAF, GARBAJOSA, NAVARRO OCH GASOOOOL :D pappa och viktors pappa e i polen och ska titta på EM i basket. åååååh garbajosa <3<3 nu ska jag hålla på med datorn ett tag till! peaaaaaaceeeeeee

Kommentarer
Postat av: Anonym

glass med varm chokladsås är smaskigt=) jo men ändå, liksom han ser nog rakt igenom henne precis som jag

2009-09-17 @ 13:45:44
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0