United 23

när jag först tittade på filmen 2006/2007 så förstog jag absolut ingenting av filmen, och då menar jag ingenting. allt var så stökigt. men nu tittade jag på den igen på TVn och herregud.. jag kände verkligen att mina ögon blev helt tunga, och att jag ville sitta & böla. sen kände jag att jag behövde kräkas. sen fick jag ont i magen. nej jag är inte sjuk, men tittar ni på filmen united 23, så förstår ni vad jag menar. det var så hemskt. jag mådde fett illa. det handlar om den 11 september, och allt detta har hänt på riktigt. dom kapade plan, och dom hade gjort en film om planet som kraschade. och om dom fyra jävla tjockskallarna levde skulle jag fråga dom, varför ber ni till allah och gråter när ni skär av huvuden på folk & försöker döda alla? nej men seriöst, killarna slutade inte o be, det var fett störande. sen börja dom och gråta. dom var rädda, men alåååå varför gör ni det då? vissa folk har typ ingen hjärna, speciellt terroristerna.

How many people will have to die before we will take a stand
How many children will have to cry, before we do all we can
If sending your love is all you can give
To help one live


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0