survivor

jag har ett tips!! om ni är sånna som har ett hjärta brustet just nu (för killar) så lyssna på destinys child! okej, nej jag har inte någon kille som har gjort så mot mig för att HA! jag är 13, jag har flera år på mig, jag ska leva livet. jag är för ung för sånt :) men, jag kan visa er ett exempel, alltså en text. denna är från låten survivor som säkert alla har hört.

i'm 13, i've got a life to live!

Now that you are out of my life,
I'm so much better,
You thought that I'd be weak without ya,
But I'm stronger,
You thought that I'd be broke without ya,
But I'm richer,
You thought that I'd be sad without ya,
I laugh harder,
You thought I wouldn't grow without ya,
Now I'm wiser,
You thought that I'd be helpless without ya,
But I'm smarter,
You thought that I'd be stressed without ya,
But I'm chillin'
You thought I wouldn't sell without ya,
Sold nine million.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0