sovgott!

jag var hemma hos hanna för typ en eller två timmar sedan. haha vi hade jättekul, älskade vårat videoinlägg som vi gjorde. det visar jag nog er imorgon om hanna kan fixa det. imorgon ska jag göra något dumt. jag ska skriva att jag inte har läst på mitt läxförhör, som jag faktiskt inte har gjort. varför vet jag inte. jag kanske läser något när jag ska hoppa in i sängen. jag ska fixa kläder tills imorgon, vi har skolfoto & det var därför jag gick till hanna, hon skulle platta mitt hår haha. tack hanna, jag älskar det! :) asså jag måste verkligen bestämma mig om jag ska göra permanent eller inte. aja, sen ska jag iallafall läsa dogboy som jag fick av daniela i skolan. den är jättebra så jag tog hem den haha. jaja, vi ses imorgon. imorgon är det fredag! vet ni vad det betyder? RELAAAX! pappa hämtar mig och viktor.. tror jag. haha jag och viktor slogs igår framför daniela sen så kommer han med: jag har bott hos bosses moster!
jag har inte ens varit hemma hos dom! förstår ni? damn. bosse kallas min pappa för. han heter inte så egentligen haha. men iallafall, viktor har bott hos dom över sommaren & jag har aldrig varit hemma hos dom. dom bor i LA. daniela ba, viktor du känner ju hennes familj mer än vad hon gör själv! haha säkert sant. jag & viktor har känt varandra i 9 år, och våra pappor e bästisar och ska ta ha ladies nightout imorgon. det är fett kul jag mobbar alla pappor som går ut och har kul, jag kallar det för ladies nightout. shit vilket långt inlägg, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0