sovgott!

jag ska gå och packa mina basketkläder tills imorgon, och sen gå & sova. först ska jag bädda min ängel i sin säng. ska göra det mysigt för henne. alltså, min hund hehe. asså ni ska veta en sak! sen jag var fett liten, har jag velat döpa barn. alltså mina egna barn när jag blir stor, jag har redan bestämt namn! när jag var liten ville jag att barnet skulle heta matthew joseph, HAHA jag vet sluta mobba mig. nu vill jag att min ''son'' ska heta jermaine joseph jr. fråga inte varför, jag är fast på jermaines namn, alltså jackson. sen joseph är ju joe.. men det var inte meningen från början, sen jr, jo.. ni förstår varför jr hehe. men jag vill ha en tjej! fast.. okej det är förvirrande jag vet. men om man tänker på det heter ju paris egentligen paris-michael katherine jackson. det låter som om jag ska ha ett barn om någon sekund, men nej haha jag älskar bara namn, så är det bara :) saken är den att jag älskar paris namn, men när man tänker på att paris hilton sa att hon döptes efter henne, är det inte lika snyggt längre haha. fattar ni? men hon blev tydligen döpt efter paris i frankrike, och inte efter paris hilton. vem vill bli döpt efter paris hilton? shit. nu låter allt konstigt, jag borde gå. haha sov gott.

We're Takin' Over
We Have The Truth
This Is The Mission
To See It Through

Don't Point Your Finger
Not Dangerous
This Is Our Planet
You're One Of Us

We're Sendin' Out
A Major Love
And This Is Our
Message To You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0