sovgott!

nu ska jag lägga mig. har fett svårt att andas, varför vet jag inte. jag ritade med en turschpenna som luktar staaaaarkt. kanske är därför. jesus christ help me out here lord. annars just nu är jag lite lugn & deppig kanske. det är bara en såndär dag man tittar på saker och inte fattar att han är död. idag är det en sån dag. for real jag har sjukt svårt att andas, borde sticka nu. ima go to bed. idag har jag ätit massor :) tacos, två glassar, två äpplen, fett med gurka & soppa. haha goddamn! hade jag ätit frukost skulle jag ha svällt upp vid detta tillfälle. jaja, ha det så bra.

so carry on his legacy, something i must do


I remember the first time I seen you moonwalk,
I believed I could do anything,
you made the world dance,
you made the music come to life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0