sorry yall

min blogg blev lite tråkig igår, ellerhur? förlåt. haha. jag vet hur jag kan göra det bättre inom tre dagar eller mer tror jag. jag kan bjuda på lite modell bilder. hmm.. det lät konstigt, jag som modell.. men det är sant. i've been a model. på min header har ni en bild. den bredvid jackson 5 bilden. jaja, iallafall. ni får se dom senare, someday :) nu tänkte jag visa en bild på steven & liv tyler. underbara. även om steven har varit fetaste knarkaren ever förut så kan man se upp till honom. han är skit cool. och ja, liv tyler. what can i say about her. när jag var mindre var hon & felicity huffman mina kvinnliga idoler. haha. och jag har hört att mina läppar ser ut som hennes. aint nothin wrong with that!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0