Snodde av thato

10 favoriter
Dialekt:
öh.. skånska
Mat: sushi :)
Låt: smile - michael, men just nu remember - austin brown 
Tecknad figur: LÅNGBEN
Sport: basket
Komiker:  ELLEN DEGENERES <33333
Veckodag: fredag till söndag
Glassmak: lakrits
Soloartist: michael jackson
 

9 för tillfället
Humör: chillax
Tanke: plugga kanske
Kläder: pyjamas & hoodie
Bakgrund: JACKIE JACKSON UTAN TRÖJA <333
Känsla: andfådd, vet inte varför.
Tid: 18.24
Bästa sak: spotify just nu
Irritationsobjekt: y u wanna know


6 första
Bästa vän: magdalena
Husdjur: chinchillorna åt upp TVn den dagen jag föddes så pappa lämnade tillbaka dom.
CD skiva: abow.. säkert typ någon backstreet boys eller britney, nej.. hits for kids. JAG VET INTE
Bil: om det inte var en bubbla kanske..
Ord: laga, alltså som lagga, för jag trodde min bror hette så..

7 senaste
Telefonsamtal
: missat av julia, svarat av morfar
Mat: spaghetti & kötbullar
Dryck: cocacola light
Biltur: abow. iförregår
Tv-program: nikki
Spelad låt: earth song, bara när han skriker
Köpta klädesplagg: shit jag kommer inte ihåg. kanske MJ tröjan?

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: holler.. nej hHAHA palla
Brutit mot lagen: varje dag. jag & julia går emot rött ljus
Blivit arresterad: nej mannen im 2 pure
Badat naken: ellurr, jag hoppar in i duschen varje dag & fixar översvämning.. så japp.
Varit med på TV: japp
Varit med i tidningen: kanske i canada

5 nej tack;
Skolämne
: precis som marlon jackson säger, mitt favoritämne är att gå hem. vad gillar jag inte? matte.
Mat: blodpudding OMFG EUWW
Musik: heavy metal
Dryck: geez.. i dunno
Djur: SMÅKRYP & vilda som attackerar HHAHA

4 saker

Du gjorde igår kväll: hade mysigt
Du kan höra just nu : mina fingrar trycka på tangentbordet
Du inte kan leva utan: musik & flera saker som jag inte behöver säga här
Du gör när du har tråkigt: spelar gitarr för mig själv

3

Du kan berätta allt för: y u wanna know
Du tycker om: amggggg, jackie jackson kanske :o
Du inte gillar: HEHE y u wanna know. HAHAHAHA

2 val

Coca Cola eller Fanta: COLA!
Hund eller katt: hundhundhund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0