rise n shine yall!

yo whats poppiiiin. jag sitter här med kläderna på, ska bara hitta en eyeliner & sen är jag klar! ska åka om typ en timme till matchen, palla om det ska va fullpackat egentligen.. haha som förut när det var slutspel mot solna? mannen kaos is what i would call it. jaja, jag ska ner och äta något nu. jag kommer nog tillbaks hem vid fyra tiden eller något, så ni slipper mig ett litet tag :)

dagens outfit: slitna jeans, tshirt med dödskalle och lite röda diamanter på, sex armband (nitarmband, önskearmband, orm, diamantarmband, två med olika färger & kors på) nit jeansväst, frans sandaler & mössa. kanske avklippta vantar också. JO NI SER VILKEN LUFFARSTIL JAG HAR NÄR JAG ÄR SJUK OCKSÅ.


dagens låt
: remember - austin brown <33333333333333333


dagens ska: två matcher, torsk & vinst tror jag haha, herrarna kommer vara keffa detta år.

 

dagens måste: ta med mig min käraste iPod

 

dagens motto: before you judge me, try hard to love me - michael


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0