musik

hejhej! jag tänkte prata lite om musik. eller ja, det gör jag ju hela tiden. men.. ja.. okej, jag ska berätta lite nu. för mig, så är konst två saker. konst, för mig är musik, och tatueringar.. okej, det där låter fel & knäppt, tatueringar. men, ahhhh.. exempel den här picasso, han gjorde tavlor & massor med bilder och så, det var ju liksom hans art work. det var hans konst. jag gillar art work på ett annat sett. på kroppen, HAHA fattar ni nu hur jag menar? och sen kommer vi till musik. jag förstod aldrig var musik är mitt liv betydde. jag visste aldrig det. för mig var det liksom, är det något man säger för att vara cool? för att smälta in? jag andvände aldrig den frasen. innan jag hittade motown records var mitt liv meningslöst på något sett eftersom att jag hade inget att älska, basketen tog slut för mig på något sett. the excitement wasn't there, fattar ni? efter jag hittade motown så var det alltid något nytt som kom. alltid någon ny låt. jag hittade då meningen med livet, musik. det är något ''unikt'' med att gilla motown. för det första finns det inte så många unga som jag som gillar motown. motown är gammalt! det är inte som typ miley eller alla dom här nya grupperna. med motown hittade jag massor med saker, hela mitt liv turned up side down, och jag hittade min egna stil. när jag var liten fick jag ett linne, det stog music is my way of thinking på den. sen fick ligga där & ruttna resten av sitt liv. but now, i got a reason wearing it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0