min dag

hejhej! förlåt för att jag har skrivit lite sent men jag har varit i stockholm hela dagen! vaknade kl halv tio & tio åkte vjag och mamma & hämtade mormor och morfar, sen åkte vi till stockholm. jag fick med mig en mascara efter fem minuter. jag flippade när jag såg den för jag har väntat på att den ska komma till sverige! det är maybellines pulse mascara, den vibrerar 7000 gånger i minuten. den köpte jag, och en motown cd. awwwww smokey robinson, jackson 5, the supremes, stevie wonder, the temptations, marvin gaye åh.. alla fanns med! sen gick vi till zara och köpte kläder, en tshirt, jeans & sen efter zara fick jag även med mig en tjocktröja. sen åt vi kinesiskt & åkte hem. jag såg louice halvarsson! fett coolt.. min basketidol! haha. hon spelar nu i spartak moskva, mitt favoritlag med alla förra WNBA spelare som hon också kom med i senare. grymt! nej, nu ska jag nog checka in lite bloggar. ha det bra, jag skriver snart igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0