Make that change

nu kan du ge pengar till michaels fond, heal the world. jag skulle göra det förlängesen, men nu har det kommit till sverige (shit min hund släppte tre pruttar) & då blir det lättare. man kan även smsa. 20 kr, 50 & 100. imorgon ska jag ge en del summa av mina pengar jag kommer få från folk, alltså som present. då är det mina pengar & jag bestämmer om vad jag ska göra med dom. jag ska ge till heal the world. ni vet inte hur mycket detta betyder, inte bara för mig, inte bara för michael utan också till barn som inte mår bra. barn som blir misshandlade, barn som har sjukdomar, barn som är fattiga. en 20 lapp gör skillnad, tro mig. michael kommer vara jättestolt, tro mig på det också. så snälla, hjälp till. är ni glada över erat liv kan ni få andra folk att känna sig så också. http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Egen-insamling/Insamlingar/Heal-The-World/

I'm gonna make a change
It's gonna feel real good


Kommentarer
Postat av: alicia

ÅH JAG SKA LUNGT GÖRA DET!

Jag har velat göra det jättelänge men det verkade så kompliserat...men nu ska jag :D

2009-09-28 @ 08:26:58
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0