lista

om dig själv:
namn: nadia (y u wanna know, HAHAHA)
födelsedatum: 28 september 95
stjärntecken: vågen
stad du bor i: LOS ANGELES FÖRSTÅRUU
glasögon/linser: nej inget
tandställning: skulle få när jag var mindre
sjukdomar: skolios
husdjur: TALAH, my baby boo
syskon: ma brotha
vem är din modeikon? jag älskade audrina patridges. men nicole richie självklart


din kropp:
hur lång är du: 1,60 mer eller mindre
hur mycket väger du: 53 tror jag
vilken sko storlek har du: basket upp till 44, annars 38-40
är du nöjd med din kropp: jajajaja, alla vill bli smala i wanna be fatter
skulle du kunna plastikoperera dig: om jag blir äldre & inte gillar något med mig
vilken ögonfärg har du: mörk bruna
vilken hårfärg har du: mörk brun, kastanj och ljusbrun blandat
har du långa naglar: fråga ella
har du en finne just nu: HAHA jag sitter och känner på ansiktet nothin right now

dina känslor, tankar och humör:
hur är du i ditt humör nu: trött
vad tänker du på just nu: schmokkii
saknar du någon just nu: mamma
gillar du någon: bara artister
är du kär: bara artister, jackie jackson & smokey robinson whatsup
är någon kär i dig: NEEEXT
älskar du någon: japp
hatar du någon: japp
hur är du om du är hungrig: I WANT FOOD, I WANT FOOD, I WANT FOOD!
hur är du om du är trött: tired i guess
om du sovit i tre timmar: zZzzzZZZZzzz....


dina önskningar:
du skulle egentligen velat heta: just give me an american surname and i'll be fine
du skulle egentligen vela bo i: LA where the hell else
din högsta önskan är: ill move to LA w/ moma
du skulle vilja ha: it wont fit in here if i'll tell u everything


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? talah
Såg dig gråta? God
Fick dig att gråta? antingen var det michael eller.. nej det var mike
Du tog en cigg med? im sorry i dont smoke
Du gick på bio med? julia HAHAHA fett rooolig
Skällde på dig? kommer inte alls ihåg

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ja, för musik HEHE, mike wasup
Kramat någon? ja borna för han köpte twix till mig<3333
Pussat någon? ja, mami
Köpt någonting? twix & glass & kebab & coca cola HAHAHAHAHAHHHAHAHAHA men vad det är sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0