Let's blog

hey yall. idag var skolan sådär, eller jo den blev rolig på slutet. på matten gjorde jag a, b & c! jag får damp jag ska inte göra c! men ingen verkar förstå det (jag syftar på jon) på basketen cyklade jag för det mesta, sen orkade jag inte mer så jag skjöt lite bollar, swiiishade för det mesta. slutet av lektionen var rolig, vi hade hemkunskap, jag & nisse igen. asså niels den dära wannabe bossen, kommer slå ner honom! jag svär han läser detta säkert. hej niels :) jag, mamma & borna åkte o storhandlade @ gränbycentrum. glad blev jag när jag såg att en tjej som jobbar på skoaffären där nere har en tatuering på hennes.. shoulder, haha kan inte svenska som sagt, och det var michaels ögon & texten will you be there, som spelas först på ipoden när ni kommer in till min blogg :)
jag köpte en sko till talah, haha nej men det är en godissko. hon fattade att det var något som luktade, så hoppade på soffan & vi rev sönder plastet tillsammans (ja, hon kan göra det, hon är bäst på att göra så inte jag får ångest när jag köper något, hon tuggar sönder kvittot när jag ger det till henne) & hon fick sin sko! nej nu ska jag chilla & äta frön, igen.

isn't unfair when somebody else gets to do the thing you've dreamed about for almost ten years now?
if you ask me then, yeah, thats really unfair.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0