kurdistan

asså kan alla bara hålla käften om kurdistan? om det är ett land eller inte. själv tror jag att det är ett land. men what the hell? så vad man flyger till kurdistan som semester, vart kommer man till då, mars eller? med folk som pratar kurdiska, vart åker man då? & allå, jag bryr mig inte om det visar sig att inte vara ett land eller om det är ett, MEN folk kan vara känsliga med sånt. att man säger aa du har inget land, NÄHE okej om du är en svensk patriot och jag säger sverige är inget land, vad säger du då? du blir helt shockad och ba ee, det är visst ett land? och du krigar tillbaka. hur tror du folk som kommer ifrån kurdistan känner sig då? det är klart man snackar tillbaka för man står för sitt land & säger att det visst är ett land. alltså, förstår ni vad jag menar? vad vet ni? ni har väl inte varit där? jag har FLERA kompisar som kommer ifrån kurdistan, dom åker dit ofta. vad, tror ni dom åker ner i ett avlopp eller? nej dom åker till ett land vid namn kurdistan. land är ett land, är det så svårt att förstå eller?

Kommentarer
Postat av: alicia

SV: HAHAH JAAA!

Dom är skit bra :D

2009-09-25 @ 15:20:49
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: Shadi

jag förstår precis vad du menar, jag är från kurdistan! det var ett bra inlägg, tack! haha :D

2009-09-26 @ 00:51:39
URL: http://earthsong.blogg.se/
Postat av: Shadi

TACK för det inlägget haha <3 jag är från kurdistan så jag hatar när folk säger elaka saker om det landet! ignorant people liksom.

2009-09-26 @ 00:56:06
URL: http://earthsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0