KOM IGEN!

jag blir så sur.. herregud. dom ska återuppliva michael så han kan få sjunga med jermaine på hans tribute konsert? vad är detta för bullshit. it better be a rumor. asså, vad? ska barnen få träffa honom sen är han i himlen en dag senare? om inte detta är ett rykte kommer jag slänga mig i väggen. om man nu kan återuppliva michael och man fick ''rösta'' så skulle jag ha röstat nej, jag älskar honom för mycket för att se honom åka in i graven igen, och folk kommer tro att han har fejkat sin död. jag har det svårt att förstå att han inte finns, men om detta allt är sant måste jag säga att, vissa folk har det svårare att ta in saker i huvudet.
vad tycker ni om detta, är det rätt eller fel? & plus hur ska man få ut honom ur forest lawn? han är tretton våningar nere i marken.

jag låter säkert som en anti michael jackson, men hell no det är jag inte. jag vill & tycker bara att han ska vila i frid.


Kommentarer
Postat av: alicia

sv: jaaa den är jätte sööööt :D

2009-09-12 @ 18:33:51
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: alicia

sv: typ ''michael jackson never surrender'' xP

2009-09-12 @ 18:37:00
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0