klart

detta har jag hållt på med hela timmen, klippt ut och klistrat in bilder från youtube till en bild.
& bara så ni vet, michaels operationer.. asså det spelar ingen roll, barnet kommer inte se ut som pappan för pappan har opererat sig. den får inte dom likheterna, utan barnet får likheterna innan operationerna eller vad personen nu än har gjort. då ska jag förklara, den första bilden är på prince & michaels morfar. under den har vi paris & michaels pappa. bredvid den har vi latoya & paris & resten är unga bilder på michael, och en som togs för några år sedan. jag vill bara förklara att den bilden som prince är helt utklippt i, och delarna är på michaels ansikte, det är för att ni ska se hur lika dom är. förstår ni? :) okej, tror ni nu att han är pappan? ha! varsegod. damn jag är stolt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0