is' all good

två av mina största inspirationer skrev till mig på facebook hollerrrrr, först har vi gee gervin, son till san antonio allstar spelaren george gervin sr. ABOW. okej, iallafall. gee hade 56 p i en match, ni känner honom som mannen med tightsen under shortsen, nu vet ni vart jag fick det ifrån. en gång kom han & tittade på en match med fred drains och jag pekade och darrade. ffr-f-f--fff-reedd drdrrr--ddrra--i-nnn-s-ss-zz-z-zz ooo--c----h g-g-e-ee-.. g--ge-e-e-rvii--n... HAHA sen kommer gee med en klubba i munnen & en rolex på handen hmmmmm..
jerel blassingame, dude i cant even explain my baller feelings for that man. HAN ÄR GRYM. okej första saken som han gjorde när han såg mig PÅ PLAN NÄR HAN SPELADE var att lipa & smacka rumpan, du vet kiss my ass. för att jag buade honom HAHA hmm.. first impression.. pretty nice. nej men han är grym, älskar dom båda.
detta skrev jerel nyss: Hey lady... How u been? I hope all is well, I just wanted 2 stop by and say happy Birthday and many more =) take care
detta skrev gee igår: HAPPY BDAY LIL ANGEL! HOPE U GET EVERYTHING U WISH FOR!
gee kallade mig för lil angel.. awww asså bless his heart aight men ändå nu är det så att jerel har jag inga fina bilder på men det har jag minsann på GEE! gee är han till höger, till vänster har vi hans kusin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0