I'm coming out

nu ska jag nog gå & sova, jag har tittat klart på tv, womans murder club, och jag har ätit klart det nyttigaste kvällsmålet ever, chips & yogurt. yaaaaa. och som sagt, förlåt för en dålig uppdatering, men imorgon ska jag försöka skriva mycket mycket mer! nu har jag en video för er alla, jag tror nog alla har hört denna låt. den heter i'm coming out, och vem sjunger den? ingen annan än diana ross. japp! åh jag måste bara säga en sak, jag är beroende av barnes & noble. haha tro det eller ej, men det är en bok affär (herregud bara för jag sa det sprang jag till mamma och sa, var det där jag gjorde si och så? var det där jag tittade på tidningar och böcker? var det där vi fikade på starbucks?) haha ja asså, det finns starbucks innuti barnes & noble. man kan köpa CD skivor, tidningar, saker för hemmet med mera. nu kommer jag ihåg fett klart att jag var där när jag var liten! jag ser allt framför mig! jag läste en tidning om barn kändisar som blev äldre, yasmin bleeth i baywatch osv. detta är läskigt! hur kommer jag ihåg allt detta? sen hämtade morfar mig, vi lämnade mamma för jag och han skulle göra lite ''buisness'' jag hade fett med cash när jag var liten, vi gick till swarovski för jag ville köpa en sak till mamma som jag hade tittat på, ett kristall hjärta. jag gick och köpte den för 135 dollar, kvinnan tog ut den med en svart handske & sen gick jag och gav hjärtat till mamma. HAHAHAHA JAG TITTAR PÅ TV MANNEN GICK IN I ETT RUM OCH SA HAAHAHHAHAH HAN SA LORD HAVE MERCY WHAT A MESS. rummet var stökigt. okej iallafall, mammas reaktion kommer jag inte ihåg. hmm.. kommer inte ihåg så mycket mer heller. nu går jag! ett inlägg till. ska visa mitt hjärta som jag köpte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0