:) i love my bro

ni vet att jag är halv synsk? HAHA asså ibland tänker jag saker som händer? idag hände det redan två gånger till mig. och bara så ni vet, innan michael dog, precis timmen innan tänkte jag på att vad händer om michael dör? så.. tog Gud honom.
jag tittar på klockan och tänker, ska inte borna skrika nadia vaknaaaa snart?
nadia vakna dåååååååååååååååååå (HAHAHAHAHHAHA)

nyss tänkte jag, åh jag vill ha tacos, hoppas han kan laga det

- nadia vill du äta tacos?

JAHJAAJAAHAHAHAHAH gissa vem som precis åkte till ica för o handla? yeeeees


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah okej, du får en länkning . Länka mig oxååå :D

2009-09-24 @ 16:34:27
URL: http://uppsalastolthet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0