hola!

hey! kom hem för ungefär en timme sen eller mindre. idag var dagen keff! först åkte jag till sjukhuset för att undersöka min svanskota, sen åkte jag till skolan med mamma, hon lämnade av mig & jag gick till gympasalen, vi hade slutat basketen. ella, thato & erik stog o lirade så jag kollade på. jag och thato frågade ike om han kunde göra moonwalk, men nej han hade väl inte ''dom rätta skorna'' för det. sen var det lunchrast, och efter ett tag, såklart ska ju brandalarmet ringa, igen. vi fick vänta ute en timme.. palla. någon hade tänt en papperskorg. asså. cp. iallafall, sen så hade vi matte lektion, och där var dagen slut! kul dag va?.. nej inte riktigt. haha jag är trött förlåt mig för mitt humör. aight nej jag är hungrig ska äta lite frukt eller whatever nu!

åh.. jag såg förresten en intervju på mikeys födelsedag med tito & marlon. aw...
it's so god damn sad you know.. dom ska begrava honom idag.. han kommer ha på sig kläder, peruken & sminket, och barnen ska få lägga i lappar där det står pappa jag älskar dig, pappa jag saknar dig. diana ross ska också vara där. hoppas elizabeth taylor är där också. detta är ju liksom den sista gången man får se honom.
this is it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0