hola yall

hejhej! har varit ganska upptagen idag, ingen sådär super dag i skolan heller. bara när niels pekade finger åt mig på svenskan då INGEN verkligen ingen fick snacka, för då åkte man ut & jag sa till daniela vad han gjorde. jag fick det svaret jag ville ha, peka tillbaka. HAHAHAHAAAAAAAAAA! daniela är bäst. vi hade musik då vi tittade på filmen crossroads. alla blev så sura när han sa, nej.. inte den med britney i. först blev jag ju jätteglad sen så.. nähe. men den filmen vi såg var helt okej, haha den var rolig. mamma hämtade upp mig & vi åkte till gränby och handlade lite. jag fick med mig lite bling för naglarna, ett vitt nagellack för mina tippar & ett neon rosa. när vi kom hem hade borna ett paket för mig från någon.. åh, jag visste vad det var. borna & mamma med, min tröja! efter jag öppnat paketet & yada yada yada, så tittade jag på tv, hade spelat in en sak med michael. fixade naglarna lite medans & sen så pluggade jag NO. vi har ju prov på fredag, så.. jaja. men jag ska visa en bild på min tröja. mamma sa att det var precis min stil, och det tycker jag verkligen med. den är jättefin & passar perfekt på mig. nu ska jag nog spela lite bas, sen chilla.. jag är så otroligt trött att ni har ingen ide mohaha.
juste!!! thato ska skriva om michael jackson tills på SO:n, ella om jackson 5, och jag skulle inte ens skriva något om dom men helt plötsligt när jag får fram pappret där man skulle skriva om vad man skulle redovisa om så skrev min hand automatiskt marlon jackson. hmm.. aww :) ska bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0