hey

heyhey! uppsala vann, tror jag.. haha vi gick tidigt. men ja, dom vann. tjejerna vann också! 61-28. matchen var dööööödstråkig eftersom inget hände, men sen så.. mamma & borna hämtade mig, jag åt mcdonalds eftersom jag inte hade ätit lunch, bara en glass på matchen. sen åkte vi till gränby & köpte lite på apoteket för att som sagt, alla är sjuka just nu. pappa kom hem idag & det visade sig att han också är sjuk. abow, på matchen förresten så ropade jag på ella, då gjorde jag knätnyve i handen tecknet, liksom.. go get'em! kill'em! hon gjorde samma sak & sen gjorde hon ''skära av huvudet'' tecknet. jag ba chilla hahahahaha ojoj, ella var fierce! VET NI VAD JAG SKA ÄTA IDAG? :D W-O-K. jaaaaa hörreni. igen. haha det som e roligt är att woc är bilens registerings nummer eller hur man stavar det. mohahaha mmmmm. jag tog nyss bort min fina franska manikyr & tog på neon rosa istället. fint :) love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0