happy bday

idag fyller ju flera stjärnor år.. menmen, nicole richie vet alla vem det är hoppas jag på, och bill murray. haha, bill. ma maaan, så rolig. grattis till er. jag har druckit lite grön te som jag gjorde varje dag förut men la av haha pallade inte mer. nu sitter jag och lyssnar på can you feel it. blir aldrig i mitt liv trött på den låten. i swear to god, lyssna på den så är du fast. eller nej lyssna inte, för du kommer inte sluta lyssna då. det är för ditt eget bästa! i got stuck. skoja bara, lyssna, den är skit bra. shit vilket inlägg haha. åh.. vet ni vem som har skrivit låten då? :).. michael & jackie :) awwwww.. men det är randy & michael som sjunger den. nu tittade jag på deras konsert i 2001 bara för det haha, asså just den låten. och det var verkligen liksom, back in the old days. marlon & jackie dansade där bak. love them all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0