HAHA

jag & mamma köpte sushi när hon kom hem, borna åkte till stockholm med sin kompis. jag har aldrig skrattat såhär mycket vid matbordet alltså, det slutade med att jag drog ner byxorna och sprang o kissa, jag hoppas grannarna inte såg mig.. hahaha. asså jag fick så ooooont så ont i magen av allt skratt det var fruktansvärt mannen! geez! HAHA jag och mamma lyssnade på jam vägen dit till sushi stället, och då kom det typ det där ljudet först typ när det är ett fönster som ramlar o kraschar blablabla, då trodde mamma att hon körde över ett fönster eller nåt HAHAHAHA stackare awwww.. när vi åt försökte jag förklara mamma vad mitt jam betyder, alltså yea thats ma jam right there! när man lyssnar på en låt man gillar.
jag: it means, you know, thats ma jaaaaaam u know!
mamma: no i don't
HAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHAHHA jaaaaaag dog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0