godnatt! 2

folk snackar ju så mycket om joseph, jag också. jag gillar inte joseph ALLS när han är elak. jag gillar inte alls saker som han har gjort, och jag gillar inte när han ljuger heller. men vet ni, folk kan vara olika. joe är faktiskt snäll (tro det eller ej, haha) & han älskade michael. kanske inte så mycket som michael älskade honom, men han försökte stoppa folk som gav honom medicin han inte behövde. han åkte till hans hem flera gånger och försökte stoppa honom. but it seems like if folk tar bara upp the nasty things om honom. förstår ni vad jag menar? dagen innan michaels begravning gick han och köpte sprit. haha okej don't get me wrong, men jag förstår honom. på riktigt. i feel him. det är okej att dricka innan en begravning, speciellt om det är din son. vet ni varför han gjorde det? ja, jag har sett paparazzi video på det. det är därför han ska supa för att glömma att han har ont. jag låter som ett freak nu. men han höll sin sons hand när han gick till hans rättegång, stöttade honom, försökte hjälpa honom. en sak jag bara inte kommer glömma är när han tog med sig bruden med kanon kulor som tuttar till VMA. haha assååå.. jag älskar ALLA i the jackson family, som ni kanske vet.. jag har aldrig vågat säga att jag älskar joseph jackson. men nu tror jag att jag kan göra det. mm. jag kan. jag älskar joseph walter jackson. that felt good actually. nu är det ju så att jag kommer inte skriva så mycket kärleks ord till denna man, but now u know how i feel. och barnbarnen älskar honom också, det är viktigt :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0