:)

hejhej! idag fyller jag år som ni vet! jag & magda sitter här just nu och chillaxar. vi köpte tårta med mamma, och vi planerar en fest mohaha men en släkt fest HAHA u cant be here nananana, eller jo magda men.. jaja.. HAHA jag tänkte visa er en bild som jag tog för typ tio minuter sen med magda. mitt skolfoto, fast det enskilda fotot. snart ska vi äta kyckling med ris & sikling. (kyckling) heal the world var på radion igen! HA, fjärde gången dom har en mj låt på radion här i sverige, igår var det going back to indiana, JAG ÄLSKAR när han skriker ''OKAY YOU GOT IT TITO'' sen spelar tito solo. juste jag blev godkänd på biologi provet idag! tack alla som firade mig i skolan idag. skämmigt HAHA


Kommentarer
Postat av: sofie

GRATTIS BABY!<3

2009-09-28 @ 20:09:03
URL: http://ohhsofie.blogg.se/
Postat av: Nadia

sööt :)

2009-09-28 @ 20:44:08
URL: http://adaora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0