:)

hejhej! ååååh gud vilken dag, haha. jag & mamma åt sushi först, som igår HAHAHA, iaf, sen gick vi runt lite & så.. sen såg jag en tjej med en blackberry i handen & sa det till mamma, då fick hon nog. hon tog mig till 3 och köpte en till mig som födelsedags present, den kommer typ på tisdag. HAHA jag är fortfarande i shock. sen köpte jag två par uggs, ett par svarta låga & ett par beiga höga om man säger så. fick 50 % på ett utav skorna, dom låga. yay. har på mig ett par nu, så skönaaa.. hade på mig ett par andra idag från längesen, men dom är helt mobbade, inge ull eller nåt. från new yorker, det förklarar väl saker? HAHA där var jag lite dum va? iaf. sen var det fashionshow, men jag pallade inte så jag & mamma åkte hem & pluggade istället, mycket roligare! HAHA nu gör jag en homer simpson DOOH! nejmen. lärde mig iaf mycket mer.. har två prov denna vecka. ska fortsätta träna imorgon. mamma och jag skulle köpa cola zero till mig, glass & kaffe till mamma, så vi åkte till mcdonalds & då höjde jag när man in the mirror i kom i bilen & sjöng fett högt alla ba eeee.. HE-HE-HE
jaja peace out..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0