:)

hejhej! var på stan en snabbis med pappa, köpte min kollektion. eller nej, jag skulle ge mitt kreditkort så sa pappa till damen i kassan att nej, jag betalar allt. yesssssssssssssssss, thank you lord! på tal om thank you lord så satt jag och borna idag och åt, då fick jag ont nedanför örat, alltså nästan vid nacken.. eller vart det nu än är haha, men det är typ ben där. då började jag o gnälla att det gjorde jätte ont och så, då tittar min bror upp i himlen och säger, lord thank you for this food you have given us, and please lord, please take away from the pain my sister has in her ear, it's ear cancer. thank ya, lord.

HAHA first of all, det var inte mitt öra, second of all, jag har inte öron cancer. men tredje, SÅ GICK DET ONDA BORT! jag sa det, han ba what did i tell ya, sen kom det tbax igen.. jaja..

sen kvävdes jag spaghetti i halsen efter han sa såhär:

m-m-mm, good lord. han tyckte hans mat var så god så han höll på så, och jag fick skratt attack så jag sprang där ifrån, HAHAHAHAHAHA. asså ni skulle veta hur roligt han lät. som en präst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0