!!

hejhej! jag laddade en mobil som jag hade tre år sen, hahaaaaaa damn vilka bilder & videoklipp jag hittade. vilka minnen! sen hittade jag lite musik & två musikvideos. jag ska ladda upp, för det var liksom allt jag lyssnade på förut. en med gwen stefani ft. damian marley, och jag hade låten endast för att damian sjöng så coolt! jag ska visa vad jag menar. man kan inte bädda in, så jag ger er länken. http://www.youtube.com/watch?v=dYxBURms7ao titta på 1.14 snälla! haha damn vad bra han var! den andra är snoop dogg ft. r kelly - that's that. såååååå bra. haha minnen! & sista är plies ft. t-pain, shawty. den låten var typ min alarmsignal när jag skulle vakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0