:)

nyss slängde borna en handuk på mig efter han kom ut ur duschen och sa den där har jag haft på rumpan. HAHAHA ewwww. sen han ba skojaaa, jag flippade ur! vi hade prov idag. hans gjorde mig nervös så jag kramade honom när jag gav mitt prov tillbaka HAHAHA. awwww. min hans. han är så snäll! efter skolan väntade jag på mamma så jag och sham & tavin hängde lite i ljusgården och chillaxade. sen kom mamma & nu är jag hemma. har typ varit det i en och en halv timme men haha. jaja. jag och borna ska åka snart till ica med moppen & köpa lite tacos saker, vi ska äta tacos igen! muuums jao. jaja, jag har inte så mycket mer att skriva, åååh austin browns låt remember är så fin. han är inte jättekänd så man ka ninte hitta låten på youtube men på hans myspace kan man. okej borna ropar! måste sticka nu, i'll see yall later!

remember, it's friday, go n have fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0