:)

hejhej alla! jag vaknade för typ två timmar sen, och nu sitter jag och gör allt möjligt på datorn. snart ska jag äta wok! JAG VET. tre gånger typ på två veckor? nej fyra. crazy! mamma ba, IGEN!?!? haha. vaaad.. det är fett gott.
idag ska jag chilla.. imorgon vet jag inte om jag kommer till skolan för jag är förkyld. mår inte så bra. folk kommer till skolan när dom är sjuka så alla blir typ smittade. snart ska jag också sätta upp lite posters på väggarna. asså jag blir så sur, det finns knappt jackson 5 posters i detta land! jag ska hitta, jag lovar. haha.
jaja nej men nu ska jag chilla som sagt, sätta på lite musik & ha det romantiskt för mig själv. haha shit om shajwan läser detta kommer hon säga abow stackare.. för sig själv hahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0