:)

hejhej! skolan var helt okej idag. orientering med shajwan var keff haha asså vi hittade ingenting tills typ 10 minuter innan vi var klara! på vägen hittade vi stavros som rastade rocky, GUD VA SÖÖÖÖT! FETT LITEN! jag dog. den ramlade till och med en gång för han busade så mycket. sen var det skolfotograferingen, som gick helt okej. alla hade den typ två dagar efter skolan började men vi fick ha den idag som förra året. haha medans alla skulle ta enskilda foton så trodde jag vi hade lunch rast. jag tog först för jag är först på listan, men nejnej haha vi hade ingen lunchrast. jag satt med mille & nadia och åt, i lugn och ro. sen kom jag 35 minuter försent HAHAHA jag visste inte :( malin förstod mig såklart, tack. me nsen när jag trodde vi hade lektion & jag packade allt sa maria kom vi går & äter! och dååååååå flippade jag, vi hade lunchrast då. sen kom pappa till skolan och var med oss två lektioner. sen åt vi på subway och nu sitter jag här & tackar gud att det är fredag.
vi hade även top model catwalk idag innan biologin. pappa visade hur man gjorde lite som jay i top model & nadia o shajwan, och jannis, gjorde som honom med en bok på huvudet. jannis slog sönder hela rutan där hahaha boken flög av från hans huvud. jag skrattade ihjäl mig.

daniela - om jag haffar er imorgon på kulturnatten, och ser att ni dricker så svär jag på min dotter julia som ni vet att jag gillar jätte mycket, att jag tar er i en taxi och kör den till era föräldrar med mig.
pappa (räcker upp handen) - eftersom jag känner alla här.. jag slår dom.

HAHAHHAHAHA


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahahaha, det låter som en rolig dag! Vill inte vara sjuk...

2009-09-11 @ 19:55:20
URL: http://jlundgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0