Dame Elizabeth Taylor

Elizabeth Taylor.. åh.. herregud. hennes namn har varit i mitt huvud sen jag var en bebis. haha min gudmor. (min mamma fattar vad jag menar med det) jag har största respekten för henne, och jag älskar henne verkligen! hon är en skönhet inside out. folk tycker hon var fin, men nu är hon ful för hon är gammal, men det tycker inte jag. hennes namn är ett namn man lär sig när man är liten. det gjorde jag. det var typ så att man alltid pratade om henne i min familj osv. i can't stop loving her, och precis som michael sa om henne, i'm crazy about her! denna bild är jätteny, togs igår på michaels begravning. hon gråter, som ni kan se.. vill inte se henne gråta :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0