dagens person

hejhej! ibland kommer jag att köra vissa ''dagens'' saker, och idag kör jag dagens person. och denna person får vara med lite mycket i mina inlägg idag. några på raken. denna person rent av ÄLSKAR jag, för han har gett mig min favoritmusik. dagens person är, berry gordy! berry är en så himla bra person. han är Motown records uppfinnaren om man kan kalla det så. that's who he is. om inte han fanns skulle inte michael finnas, och det mest viktigaste för mig, om inte han fanns skulle inte jackson 5 finnas. förstår ni nu? och haha det som är roligt med allt detta är att hmmmm, dom gick till hans hus en gång när dom var små, jackson 5. sen var hans dotter hazel där & jermaine såg henne och blev kär. sen såg hon honom, sen blev hon kär, sen gifte dom sig, sen fick dom ett barn, sen fick dom ett barn till, sen skilde dom sig, sen.. okej jag skoja HAHA, men ni förstår? därför börjar vi bilden med autumn och berry. alltså, jermaines äldsta dotter och hennes morfar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0