chillax bro

hejhej! inte många inlägg idag, pallar inte. har precis tittat klart på ghostbusters 1 igen, med borna. han köpte pizza till sig själv & kebab tallrik till mig, så vi satt och hade det mysigt jao. vi är ensamma hemma, mamma åkte till portugal idag & pappa stannar i stockholm. vi gick ut med talah också några timmar sen, hur? jo.. i pyjamas & uggs. och en fet jacka. haha, that was fun. nu vet jag inte vad jag ska göra.. antagligen vänta på att tiden ska rusa så jag kan lägga mig, för jag har det jätte tråkigt! har typ spelat på gitarren hela dagen, bara för skojs skull. hittar nya melodier bara sådär haha. jaja, nu ska jag iallafall titta på en utav mina favoritfilmer, look whos talking. den är jättebra. i'll see yall soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0