blackiiie

hejhej! orkar inte skriva mycket idag. men haha.. jannis låste in mig & nadia i den minsta rummet i skolan, i gympahallen när vi hade basket. ike fick komma och öppna med nyckeln. jag fick panik! vi skulle bara byta en låt. på basketen pumpade vi med musik, ike kopplade in nadias mobil (asså parker) i högtalar saken, sen lirade alla till the way you make me feel och sen kom thriller. fett kuuul. vi hade svenska med en rolig vikarie, jag och thato gick ut för hon skulle redovisa om hennes michael uppsats till mig, för att träna. sen kom christer och när han skulle säga gary, indiana sa han virginia, indiana. HAHAHAHAHHA assååå.. jag gick hem till mormor & morfar, köpte mcdonalds sen gick jag hem till dom. mamma hämtade mig sen & vi tog hem min blackberry och nu sitter jag här med den. its so cool.. är absolut inte van med den än, men det kommer. OMG i'm so happy dudeee, the hills nya säsong kommer snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0