awww

när jag var i valencia så gick jag till en djuraffär då dom hade valpar instängda i ''glasburar'' och jag blev kär i en som jag döpte för alejandra. och mamma lurade mannen på att vi var intresserade och ville köpa den. så min spanjor mamma börja prata, hon kan flytande hehe vad tror du. och jag fick bära den. det var en bulldog valp. jag svimmade av lukten, men jag svimmade även när jag höll den för den smälte bara i mig. och när jag skulle bära den för att se på den morrade den för den ville bara ligga på min axel och sova. så alejandra drog i mitt hår & sen när mannen skulle ta henne efter typ tio minuter så slet den typ sönder min tröja. awwwwww. sen hade den problem med att rulla upp igen när den vaknade i buren, för.. aa den kunde väl inte resa på sig. och därför ska jag visa samma ras som inte heller kan resa på sig. ser ut som om deras raser inte kan resa sig efter en tupplur HAHA aww.. sånhär höll jag i :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0