-

hejhej! när jag gick in på min blogg för typ fem minuter sen såg jag att jag hade hela 6 kommentarer! yay :) tack för era kommentarer. jag fick två frågor som jag kan svara på här.. kommer skriva längst nere. iallafall så gick jag ju hem till hanna, hon mötte mig på vägen & skjutsade mig för första gången tror jag på cykeln, neeej haha jag var helt skräckslagen. det var jätte läskigt! sen plattade hon mitt hår, jag hjälpte henne med hennes kläder som inte gick bra för att hon fick damp hela tiden & skrek på mig och slogs. sen sminkade jag henne till slut för hon skulle få gäster, när jag var klar kom gästerna & vi satt utanför med emma, så vi fick panik! dom skulle se oss hahaha försöka vara fina för dom. eller hanna iallafall. sen hälsade jag på folk, sen skjutsade hanna hem mig igen. jag skrek hela vägen hem. det är så läskigt att bli skjutsad. tro mig. imorgon ska jag på match med julia, sen ska jag på hennes match. eller ja, tjejernas match. uppsala och södertälje först, sen är det tjejerna mot söder. nej nu ska jag titta på film tror jag. idag ska borna laga maten :)
God bless

Trevlig blogg du har ! Ska vi följa varandra med bloglovin.com? - jag har tyvärr inte bloglovin!

Vad för cd?:) en michael jackson collection, med flera album i :) har redan en som är där i, men.. haha.


Kommentarer
Postat av: alicia

Vilken skiva i the collection har du ? :D <3

2009-09-19 @ 19:46:53
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, du jag ska försöka hinna ladda in videoklippen nu. smsar dig när jag har gjort det och namnen och så. puss <3

2009-09-20 @ 18:00:36
URL: http://hgustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0