yo

hejhej. ursäääääkta så himla mycket. men asså i am pretty busy. just nu har vi gäster. en utav dom haha kommer jag ihåg när jag var liten (asså våra kusiner, jag kommer ihåg detta som jag sa när jag var liten) han hade långt hår och hade opererat näsan, så jag viskade till mamma och sa, är inte han jääätte lik michael jackson? hon skrattade och sa schhh.. nu sa jag samma sak till henne och hon skrattade och sa don't start. HAHHA. dom är så likaaaa.. han är typ 30 något, och hans mormor tycker jag är så vacker så hon börjar nypa mig fett hårt i kinden. JULIA & MARIA.. haha dom är kära i mina kinder. iallafall så skrattar hon exakt som latoya.. nu sitter jag och lyssnar på marlon, snart ska jag sätta på TV:n och titta lite. asså jag har suttit och tänkt här.. allt är såååå.. asså jag drömmer. howard ska ringa seth nästa vecka & se vad han kan göra.. vet ni ens vad det betyder? jag är rädd.


I keep on dancing and dancing.. and dancing, until there is only.. the dance - Michael Joseph Jackson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0